główna o mnie technika multimedia galerie wiersze dla dzieci dla dorosłych
Technika - Motoryzacja

Honda CRV

Dosyć fajny "pseudo- teren". Wyposażenie owszem, ale wygląd deski rozdzielczej niewiele odbiega od Tarpana.
Silnik rewelacyjny, lecz nieco za głośny. Dobrze się wkręca i jest bardzo dynamiczny. Zaryzykowałbym stwierdzenie, że to auto jest najlepszym autem miejskim spośród opisywanych przeze mnie, jeśli ktoś dużo jeździ i stać go na duże koszty eksploatacji. Poza tym, to bezawaryjny japończyk, którego warto kupić. Pokuszę się o porównanie go do Nissana Patrola GR. W tym drugim będziesz wyglądać raczej jak gwizdek w lokomotywie, ale Patrol to autobus, w którym jadąc nie czujesz, czy już kogoś przejechałeś, czy pod kołami masz asfalt. CRV-ka doskonale spisuje się na bezdrożach. Wysokie zawieszenie sprawia, że nie boisz się pokonać strumienia lub płytkiej rzeczki.
CRV i HRV to w zasadzie ta sama rodzina, ale felgi blaszane w CRV-ce? Aucie, które tyle kosztuje? Zakrawa to na skandal! "Blaszaki" rdzewieją już po dwóch sezonach zimowych! Jakby ktoś takie chciał, z idealnymi jeszcze zimówkami, to odstąpię. Pasują zarówno do Hondy CRV, jak i HRV.

Jeśli chciałbyś coś w nim ulepszyć- napisz do mnie. Wszystkie problemy i zachcianki są do rozwiązania.